Wszelkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć bez zgody autora zabronione.

28 lis 2011

Turcja- dzień 1 i 2 czyli Bal Geografa after party w Stambule!

o całonocnym Balu Geografa w Auli UMK po szybkim prysznicu pociągiem dojechałem do Warszawy by z Okęcia odlecieć samolotem LOT-u do Istambułu. Tym razem wyjątkowo zostałem odebrany przez koleżanki aktualnie będące po 2 stronie morza Marmara w miejscowości Yalowa na studiach. Dziewczyny wraz z kilkoma innymi osobami z Polski, Słowacji i Turcji wynajęły mieszkanie w centrum Stambułu by spędzić noc w klubach.I tak też zrobiliśmy. Początkowo po kilku ostrych dyskotekach i klubie karaoke z piwami po (18-20zł), zmieniliśmy klub na Dark Rock, w którym załapaliśmy się na mocny metalowy "Islamski" zespół. Poziomem zespołu byłem mile zaskoczony więc przez kilka godzin zostaliśmy przy gitarowych brzmieniach. Chcąc zobaczyć więcej udaliśmy się do kolejnego klubu gdzie tym razem zastała nas poezja śpiewana i zabawa z turystami z Włoch. I w ten sposób kolejna już impreza skończyła się o 5 rano ;)

Wyspani następnego dnia ruszyliśmy na zwiedzanie Stambułu czego zdecydowanie w jedne popołudnie nie da się zrobić. Jako pierwszy ciekawszy zabytek to Basilica Cistern meczety Sultan Ahmet i Hagia Sophia skąd promem przez morze Marmara udaliśmy się do Yalova na nocleg.

W skrócie Zimno, nie spodziewałem się tak wysokiego poziomu rozwinięcia miasta, stosunkowo małego wpływu islamu ;)  dzisiaj wreszcie wyszło słonko więc trzaskam na obchód ;D